Læser I gamle indlæg?

Kom med dine egne erfaringer, har du spørgsmål eller kommentarer til det at etablere en sammenbragt familie, kan du gøre det her. Du kan registere dig som bruger, eller gøre det anonymt.

Moderator: Sia Holm

Post Reply
Novica

Læser I gamle indlæg?

Post by Novica » Fri 08. Dec, 2017, 20:14

Jeg sidder nogle gange og læser de gamle indlæg. Det virkelig gode ved denne side fremfor fx facebook er alt det, som måske er skrevet for længe siden, men stadig er tilgængeligt. Der kan man nærmest finde et indlæg om alle problematikker og forskellige svar.

Jeg finder især dem brugbare, der handler om følelserne (eller mangel på samme), der kan gøre det svært. Mens andre gange er det praktiske problematikker om alt fra testamente til hvem der henter og bringer.

Er det bare mig, der værdsætter kvinder og mænd for 5-8-10 år siden også skrev deres tanker ned herinde, så man kan føle sig lidt mindre alene? :D

Pigen73

Re: Læser I gamle indlæg?

Post by Pigen73 » Mon 11. Dec, 2017, 15:04

Jeg læser dem også. Får også helt lyst til at spørge ind til det eller svare, til jeg kommer i tanke om, at indlægget måske er flere år gammelt... :)

Bjewel

Re: Læser I gamle indlæg?

Post by Bjewel » Wed 13. Dec, 2017, 9:38

Da jeg fandt denne side, fandt jeg stor trøst og støtte i at læse om alle de kvinder, der har fået hjælp herinde, det gjorde at jeg ikke følte mig nær så alene. Så jeg håber, at alle indlæg bliver stående, bevares, der er vel et tidsperskeptiv, men stadig.

Post Reply