Lidt irriteret

Kom med dine egne erfaringer, har du spørgsmål eller kommentarer til det at etablere en sammenbragt familie, kan du gøre det her. Du kan registere dig som bruger, eller gøre det anonymt.

Moderator: Sia Holm

Post Reply
DenGuleGummiAnd

Lidt irriteret

Post by DenGuleGummiAnd » Mon 25. Dec, 2017, 20:36

Kender I det at I har glædet jer hele dagen til at være alene med jeres mand, fordi hans datter har aftalt at hun skulle være sammen med kæresten og sove hjemme hos ham ?

Sådan har det været her i dag. Min papdatter har jo juleferie og hun har ikke lavet noget hele lørdagen og om søndagen ( juleaftensdag ) har hun været i kirke og resten af dagen har vi jo været sammen, men så aftalte hun med kæresten at hun skulle med ham hen til hans bedsteforældre og så skulle de sove hos ham.
Yes, tænkte jeg. Hele dagen og aften alene med hendes far, hvor vi bare skal hygge os. Lige indtil for 10 minutter siden, da hun skrev at de ville hellere sove her hjemme for så kunne de gå i byen senere så de ville lige komme hjem og hente hendes nøgler.
Ej noget fis altså. Mit humør blev lige lidt ødelagt.

Selv om jeg virkelig godt kan lide min papdatter, så vil jeg altså bare godt en gang imellem have fri fra hende. Jeg mener ikke noget ondt med det, men nogen gange kan det altså være lidt anstrengende at sammen med hende.

Nå, men jeg kan jo håbe at de ikke bliver hjemme så længe og hurtig smutter i byen igen.

God bagjul til jer.

Dalle

Re: Lidt irriteret

Post by Dalle » Wed 27. Dec, 2017, 20:40

Kender det godt (fra mandens side, og jeg kan afsløre, at det heller ikke er særlig sjovt, når kæresten tilkendegiver, at det er lidt belastende eller ubelejligt, når ens børn er hjemme), men mon ikke der er rigtig mange børn, der har det på præcis samme måde med mors eller fars nye kæreste? :D

PS: Jeg ved godt, hvad du mener, og vi er nok allesammen der en gang imellem :)

Ellinrep

Re: Lidt irriteret

Post by Ellinrep » Mon 19. Feb, 2018, 19:08

Jeg kender det rigtig godt.. Vi har den store pige (min kæreste har 3 børn) boende her fast og er kun hos mor hver anden weekend. Den store pige er altid hjemme, hun har stort set aldrig aftaler ud af huset.
Nogle gange kunne jeg også ønske at hun kom lidt ud, så der var lidt alenetid til de voksne.. Så jeg kan sagtens følge dig..

Post Reply