Føler mig åndssvag, men..

Kom med dine egne erfaringer, har du spørgsmål eller kommentarer til det at etablere en sammenbragt familie, kan du gøre det her. Du kan registere dig som bruger, eller gøre det anonymt.

Moderator: Sia Holm

Post Reply
MasserAfMor

Føler mig åndssvag, men..

Post by MasserAfMor » Mon 29. Jan, 2018, 21:01

Min kæreste og jeg bragte vores fælles barn til verden i julen, og hvor er det særligt at have en sammen frem for kun sammenbragte.

Sagen er bare den, at vores søn ligner min bonusdreng en del bortset fra hårfarven. Og jeg har det SÅ vanskeligt med det. Jeg ved godt det lyder åndssvagt, for han ligner jo sin halvbror pga min kærestes gener. Men det er bare det her med.. Min bonusdreng har min kæreste med en anden kvinde, og så ligner vores fælles barn et barn han har med en anden.. Det betyder jeg får fnidder og bliver irriteret når folk siger han ligner sin halvbror.

Som sagt ved godt det nok er åndssvagt, men tænkte der helt sikkert var nogen herinde der ville kunne forstå og måske anerkende mig lidt, for jeg vil gerne kunne forlige mig med det lidt bedre..

Mangebærn

Re: Føler mig åndssvag, men..

Post by Mangebærn » Tue 30. Jan, 2018, 10:21

Når dit barn ligner sin halvbror, så må den lille jo ligne sin far. Måske du kan tænke det sådan

Post Reply