Andre der lever som mig og er det ok?

Kom med dine egne erfaringer, har du spørgsmål eller kommentarer til det at etablere en sammenbragt familie, kan du gøre det her. Du kan registere dig som bruger, eller gøre det anonymt.

Moderator: Sia Holm

Post Reply
Lykkejægeren

Andre der lever som mig og er det ok?

Post by Lykkejægeren » Sat 15. Sep, 2018, 8:21

Skøn debat side og nyder at læse jeres holdning og andre måder at se situationen på.
Jeg har boet sammen med min skønne kæreste i 4 år. Vi nyder hinanden og er ikke i tvivl om han er glad for mig. Han har 3 børn 2 teenagere og en på 8. Den lille kommer fast hver 14 dag og de store når de kan.Jeg har 2 børn en der er flyttet og 1 der bor her fast men ser sin far alt det hun ønsker. Alt omkring mine piger taler vi om og jeg deler alt dialog med min kæreste og deres far ønsker et godt samarbejde og har været her ved sidste skoledag osv.
Dialog mellem min kæreste og ex forgår kun når de er på job. Hun blander sig i alt. Skriver negative iretesættende sms til mig. Udlukker samvær når vi har planer (hun stalker ALT på nettet) jeg ved intet om deres aftaler. Han diktere af og til hvad jeg venligst bede lade være med at gøre. Klippe en knækket negl, binde en bog ind, hente fra sfo, vaske hår osv osv.. han vil hellere gøre mig sur end at gå i konflikt med hende ALT FOR SINE BØRN SKYL. Hun styrer ALT ferie ( han har 14 dage om ÅRET) jul nytår osv. er efter hendes planer. Hun har skiftet deres efternavn og han har bare skrevet under og gør alt for at træde på ham men han acceptete. Han gider ikke konflikter (kun med mig) for ellers må han ikke se dem og de siger selv de så ikke "vil" komme her (hun manipulere dem 100%). Den ene af hans piger orientere hende om alt via sms ( det gir + point hos mor) når hun er her så hyggen/vore planer blir ofte ændret når han har været i "værkstedet" og glattet ud. Det dræner mig for energi at leve sådan hver 14 dag og jeg mister mere og mere for ham. Kan ikke forstå han ikke tager mit parti og ber hende blande sig udenom. Jeg har fortalt om statsforvaltningen, barnets tarv osv men han vil ikke. Det får mig til at tvivle på ham og mig og fremtiden. Hvorfor gør han ikke noget? Børnene vil da komme en dag og sige "du var jo ligeglad (det siger deres mor) hvorfor kan han ikke se det? Jeg er træt i hovedet og han nægter at snakke med mig om det. Han blir gal og bagefter overforkæler han mig.Han siger ofte "han ikke kunne leve uden mig" Ååå jeg elsker ham. Mine piger elsker ham men jeg er drænet...

Mangebærn

Re: Andre der lever som mig og er det ok?

Post by Mangebærn » Sat 15. Sep, 2018, 16:04

Jeg er ret sikker på at mange lever som dig. Og nej det er ikke ok, men der er nok ikke så meget at gære ved det.

Du og din mand har børn på helt forskellig vis, og derfor er der store forskelle i hvad man kan gøre eller skal gøre.

Din mands situation er meget sårbar, enten retter han ind eller også gider de ikke komme. Så selvfølgelig retter han ind for at se sine børn, også selvom det så ender i en konflikt jer 2 imellem , for det mister han ikke ungerne af.

Mit bedste råd er at gå uden om de ting der giver anledning til ballsde. Altså drop at vaske deres hår eller pakke bøger ind og hente i sfo. Når din mand har så få dage om måneden m sit barn så er det nok også mere passende at han selv står for sådanne ting

Post Reply